zondag 6 december 2009

Noten 5-12-2009

Ik zoek
Ik zoek en zoek
En zoek
De noten zweven door de lucht
Vullen de ruimte met geluk
Ik verdrink
Er in
Ik laat mezelf erin slepen
En droom
Over de wereld
waar de noten over fluisteren
Ik droom
over het leven
waar de bomen over zingen
Mijn lichaam voelt niet van mij
Van een ander vreemd persoon
Zonder naam
Zonder leven
Alleen vol gevoel
Al het gevoel
Al het gevoel dat er bestaat
Zit in mij
Het dringt naar buiten
Het kruipt en druipt
Vervolgens loop ik over
Ik barst
Ik vloei
Ik spuit
Ik ben leeg
Hol
Kaal
Alleen
Alleen de noten
De noten hopen zich op onder mijn vel
De klanken laten me dansen
Dansen zonder gevoel
Tot alle klanken eruit zijn gedanst
De noten zijn opgegeten
Ze waren lekker
Ze waren verslavend
Ik ben weer leeg
Ik ben klaar
Ik ben klaar
Voor een nieuw verhaal

Geen opmerkingen: