maandag 7 december 2009

Oneindig eeuwig 6-12-2009

Zonder dat ik weet wat er allemaal gebeurd gaat alles door alles gaat altijd en eeuwig oneindig door de mensen de wolken de vogels de fietsen ze razen en rijden en roepen me na maar ik hoor ze niet niet allemaal vele gaan verloren in het lawaai van de rest soms raak ik hierdoor in paniek dan ben ik bang dat ik te veel mis en ik de goede dingen vergeet en verlies dan begin ik ook te roepen en rennen en rijden met alle andere mee
dan na een tijdje merk ik de nutteloosheid van het aan een stuk door altijd maar verder en voort hierdoor blijf je juist steken je blijft steken in jezelf en alles om je heen je hoort niets meer niet eens de kleine beetjes je eigen geschreeuw overstemt hij trilt na in je hoofd en tenen je blijft stil staan en kijkt naar het gekrioel je kijkt naar gezichten benen armen en kleren alles is gek alles is nieuw je gaat op zoek naar een nieuw begin een plek waar je de dingen weer snapt.
En het begint weer van voor af aan.

Geen opmerkingen: