zondag 7 februari 2010

Voel! 25-12-2009

Ik voel niet
Ik voel niets
Ik ben ongevoelig
Waarom voel ik niets?
Mijn cellen zouden moeten dansen en branden
Waarom dansen jullie niet cellen?
Waarom branden jullie niet?
Waarom liggen jullie onbeweeglijk en koud in mijn lichaam?
Ik wil dat jullie springen!
Ik wil dat jullie genieten!
Van alle dingen om me heen
Van alle dingen die gebeuren
Zo zou het moeten zijn
Zo hoort het
Ik hoop dat jullie snel weer wakker worden
Misschien doen jullie gewoon alleen even een dutje
En zal snel weer alles goed zijn
Dat ik weer zweef en vlieg vol van energie
Dat elke cel weer mee danst
Zonder zich zorgen te maken
over dingen die misschien niet goed zijn
Zonder gedoe
Dat ik voel
Echt wat voel
Liefde, maar ook pijn
Alles
Ik ben tot alles bereid
Ik kan alles aan
Maar, alsjeblieft
Laat me voelen.

Geen opmerkingen: